Hãy đăng ký thành viên để có thể dễ dàng trao đổi, giao lưu và chia sẻ về kiến thức đồ họa.
  1. Hãy đăng ký subscribe kênh Youtube mới của Việt Designer tại địa chỉ: Youtube.com/VietDesignerChannel để theo dõi các video về thiết kế đồ họa. Do trước đó kênh cũ bị Youtube quét không rõ lý do, trong thời gian chờ kháng cáo nếu các bạn thấy video trên diễn đàn bị die không xem được thì có thể vào kênh mới để tìm xem video sơ cua nhé.
    Loại bỏ thông báo

Những quảng cáo đây sáng tạo bên trong cuốn tạp chí

Chủ đề thuộc danh mục 'Ý tưởng quảng cáo' được đăng bởi Gooner Designer, 30/6/13.

Lượt xem: 13,543

  1. Gooner Designer Thành viên cấp 4

    Bạn có thể thấy việc quảng cáo trên các cuốn tạp chí sẽ gây sự chú ý cao đối với người đọc, do đó nó sẽ đắt tiền hơn so với việc quảng cáo trên báo. Quảng cáo trên tạp chí không chỉ cho phép bạn dễ dàng tiếp cận với đọc giả, mà bạn có thể chọn tạp chí chuyên về các chủ đề mà người đọc quan tâm.

    1. Adidas: Forever Sport
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Advertising Agency: Unknown



    2. WMF Knives
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Advertising Agency: Leo Burnett, Bangkok, Thailand



    3. DHL International Courier Service
    [​IMG]
    [​IMG]

    Advertising Agency: Shanghai J&J Advertising Co., China



    4. Ikea: Sliding Doors
    [​IMG]

    Advertising Agency: 303, Perth, Australia

    5. Wonderbra: Magazine


    [​IMG]
    [​IMG]



    6. Brazilian Bikinis: Ribbon
    [​IMG]



    7. Viasat: I’d Do Anything For Money
    “I’d do anything for money. The game show where pain equals cash.”

    [​IMG]
    [​IMG]

    (Advertising Agency: Le Bureau, Stockholm, Sweden)



    8. Clinique: Lashes
    [​IMG]

    [​IMG]

    Advertising Agency: WE Marketing Group, Shanghai, China



    9. Tide: Put Stains Back Where They Belong
    Post it glue was used to give the impression that icecream and tomato sauce from a hotdog had stuck to the shirts of people on the opposite page. By the time the page was opened however the stains were back on the icecream and hotdog.



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    (Advertising agency: Leo Burnett Mumbai)



    10. Hawaiian Tropic: Enjoy The Sun
    [​IMG]

    [​IMG]

    Advertising Agency: Grey, Stockholm, Sweden

    11. SulAmerica Health Insurance: Torn
    “SulAmerica prevents you from doing the same with the resources of your company.”

    [​IMG]

    [​IMG]

    Advertising Agency: MPM Advertising, Brazil



    12. Depilatory Strips: EPILDOU
    [​IMG]

    [​IMG]

    Advertising Agency: Lg2, Quebec, Canada



    13. Arcor: Bubble Gum
    [​IMG]

    [​IMG]

    Advertising Agency: Leo Burnett, Sao Paulo, Brazil



    14. NHA Xinh Furniture
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Advertising Agency: Grey Group, Hochiminh City, Vietnam

    15. Repromed: Don’t Waste Your Sperm
    Jamshop has created a cheeky DM piece to complement their existing national print and online campaign in an effort to recruit sperm donors for Repromed, Australia’s leading infertility clinic. Unsuspecting potential candidates received the popular men’s magazine FHM, only to discover that some pages appeared stuck together. Blokes were lured into pulling the sticky pages apart, revealing a full page pic of an attractive lingerie model and a message. An interactive website linking back to Repromed challenged the men to see if they had the “goods” to become an eligible sperm donor.

    [​IMG]

    Advertising Agency: Jamshop, Adelaide, Australia

    16. Garmastan: Nipple
    It’s a print ad for maternity magazine. The double splead portrays a breastfeeding woman and her baby. Two pages are glued together. One you tear them off of each other, the baby’s mouth tears off the nipple, thus demostrating how painful breastfeeding can be, unless you can use Garmastan lotion.

    [​IMG]

    Advertising Agency: Milk, Lithuania

    17. Conto Barriers – Lift
    “Your Life can turn in a second.”

    [​IMG]

    18. Suzuki Grand Vitara: Rolling Stone
    What’s behind of every successful person? On the cover of the entertainment magazines, some famous or successful always appears. But we can’t afford these people. so we use the back covers of the magazines to create the illusion with exact body doubles to find out: What is behind of every great man? The answer was the concept of the campaign: “Behind every great man there is a Grand Vitara SZ”



    [​IMG]

    19. Macbook Pro
    “Ultra Thin”



    [​IMG]



    [​IMG]



    Advertising School: SVA New York, USA



    20. Crush: Class
    There is another way.

    [​IMG]

    21. Bic Soleil Clic
    “The safety razor that follows your shapes.”

    [​IMG]

    Advertising Agency: Dragster, Gothenburg, Sweden

    22. Seat Ibiza Cupra: Wheel
    [​IMG]



    23. Styx Underwear
    STYX underwear: only time Styx Underwear for men has a special character – offers a unique design that ensures that no part of the cloth will get entangled, in the middle of a man’s rear end (buttocks).

    [​IMG]



    24. Triumph
    [​IMG]

    25. McDonald’s: Extra Large Coffee
    [​IMG]

    Advertising Agency: DDB, Stockholm, Sweden



    26. Greenpeace: Tree
    “Deforestation continues with the turn of a page”

    [​IMG]
    [​IMG]
    Advertising Agency: LINKSUS, Beijing, China

    27. Revlon: Root Perfect
    “No brush. No hassle. No roots in just 10 easy minutes.”

    [​IMG]

    Advertising Agency: Martin|Williams, Minneapolis, USA

    28. Sunsilk
    [​IMG]

    29. Hombre Magazine
    The double page spread was glued together and had to be forced apart to see the ad.

    [​IMG]

    Advertising Agency: Leo Burnett, Buenos Aires, Argentina

    30. CLEAR: NO DANDRUFF
    [​IMG]

    31. Miradent Dental Floss
    [​IMG]

    Advertising Agency: Philipp und Keuntje, Hamburg, Germany

    32. Project: AHON
    The project shows how a donation for building homes for typhoon victims also helps the advertiser through Project AHON. Media owners gave discounted rates for ad spaces, advertisers paid full price, and the difference was given to Red Cross.

    [​IMG]

    Advertising Agency: BBDO Guerrero \ Proximity, Philippines

    33. TV 6 – I’d Do Anything For Money
    [​IMG]

    34. BR Petrobras Oil – Victory
    “Turn this page from right to left several times. Now you know how our pilots feel when they reach the finish line.”

    [​IMG]



    35. National Association for the Blind: Donate eyes, magazine cut-out
    The ad appears on two consecutive facing page of the magazine. The first page shows a cute smiling girl. The second page has the photograph of an old woman. When readers turns the page, he/she realizes that the girl’s eyes are actually the old woman’s eyes. He/she also sees the message, “Donate” and logo of National Association for the Blind on second page. Thus, driving home the point in a very simple, endearing and effective manner.



    [​IMG]



    36. Conto Barriers: Lift
    Your Life can turn in a second.



    [​IMG]

    Advertising Agency: FNL Communications, Sydney, Australia



    37. Samsung TV
    [​IMG]

    38. Shikun & Binui Solaria
    [​IMG]

    “Look at the page facing the sun light. And see how you can benefit from it.” (Advertising Agency: BBR Saatchi & Saatchi, Tel Aviv, Israel)

    39. Subaru Forester: King Of The Hills
    [​IMG]

    Advertising Agency: JWT, Tel Aviv, Israel



    40. Hawaiian Tropic
    [​IMG]

    Advertising Agency: Grey, Stockholm, Sweden

    ...
    luutinhvi, H_T, Thùy Din Din21 người khác thích bài viết này.
  2. mgr

    mgr Cựu quản trị

    @@ ấn tượng quá
    trucit92Gooner Designer thích bài viết này.
  3. trucit92

    trucit92 Thành viên cấp 2

    Quá sáng tạo, ấn tượng nhỉ.
    Cái này ảo quá
    [​IMG]

    Thanks đã đc mở rộng mắt :)
    Gooner Designermgr thích bài viết này.
  4. Kun Tik Tok

    Kun Tik Tok Thành viên cấp 2

    Ság tạo quá.rất tuyệt
    Gooner Designer thích bài viết này
  5. VAC

    VAC Mới đăng kí

    Tuyệt vời thế. Thích cái 12 nhất
    Gooner Designer thích bài viết này
  6. the_multiman

    the_multiman Thành viên cấp 2

    ảo tung chảo :))
    tuổi trẻ tài cao :-ss
    [​IMG]
    Gooner Designer thích bài viết này
  7. Son Hoang.13

    Son Hoang.13 Thành viên cấp 1

    Xem xong học hỏi thêm đc nhiều điều từ cách quảng cáo này ^^
    Rất bổ ích !
    Gooner Designer thích bài viết này
  8. laolangbam

    laolangbam Mới đăng kí

    Đúng là hay thật. Ý tưởng tuyệt vời.
    Gooner Designer thích bài viết này
  9. Ngô Chương

    Ngô Chương Thành viên cấp 1

    Những ý tưởng cao siêu
    Gooner Designer thích bài viết này
  10. Tuanml2

    Tuanml2 Banned

    Up cho bác , đặt gạch em 87 + nắp lưng gù
  11. Furin

    Furin Thành viên cấp 3

    Sáng tạo tuyetj vơi
    Gooner Designer thích bài viết này
  12. crhanh

    crhanh Thành viên cấp 2

    Trước mấy girl lớp tớ còn mang mấy quyển tạp chí qc dầu, nước hoa,... Trang nào có loại nào là có đúng mùi hương của loại đó luôn :) chà trang đó vào áo mùi cả ngày :D
    Gooner Designer thích bài viết này
  13. Bongphoto

    Bongphoto Thành viên cấp 1

    cái thứ 10 hay quá à.
  14. thuduc88

    thuduc88 Thành viên cấp 1

    quá sáng tạo
  15. toecubi

    toecubi Banned

    quảng cáo của macpro đẹp quá :D :D :D :D :D
  16. tuoint_90

    tuoint_90 Banned

    lần đâu tiên mình thấy những quảng cáo như vây,thật ấn tượng
  17. luutinhvi

    luutinhvi Thành viên cấp 1

    buồn quá, hình như link ảnh bị hư hết rùi phải không chủ thớt T_T Không nhìn thấy được ảnh nào nữa cả ...
  18. phuongthustudio

    phuongthustudio Thành viên cấp 5

    luutinhvi vẫn xem được bình thường nhé
  19. văn tùng

    văn tùng Banned

  20. hungkhai

    hungkhai Banned

    up cho bác , có nhiều ý tưởng rất hay :3

Ủng hộ diễn đàn